תיעוד: המעמד המפואר בת"ת ברחובות

    נדב דוד No Comments on תיעוד: המעמד המפואר בת"ת ברחובות

    בראשות גדולי התורה ורבני העיר, לרגל תחילת לימוד חומש ומשנה, קיימו בת"ת 'תפארת הרא"ם' ברחובות שע"י חינוך העצמאי, אירוע רב רושם תחת הכותרת 'מעמד בראשית' | צילום: פנחס כהן

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לרגל תחילת לימוד חומש ומשנה, קיימו בת"ת 'תפארת הרא"ם' ברחובות שע"י חינוך העצמאי, אירוע רב רושם תחת הכותרת 'מעמד בראשית'. האירוע נערך במתחם הת"ת שקושט ועוטר ברוב פאר והדר לרגל המעמד בהשתתפות כלל תלמידי הת"ת והורי ובני משפחות חתני השמחה- תלמידי כיתות ב'. פיארו את המעמד בנוכחותם ובדברי תורה וברכה, הגאון הגדול ראש הישיבה רבי שרגא שטיינמן שליט""א, הגאון הגדול רבי אברהם רובין ראש בד"ץ מהדרין ומוותיקי רבני העיר רחובות, מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סרוצקין שליט"א, נציג עיריית רחובות ר' שי קזיוף מנהל חינוך חרדי בלתי פורמאלי, ומפקח הת"ת, איש החינוך הנודע הרב יחיאל מונדורוביץ' שליט"א.

    האירוע שנערך בבוקרו של ראש חודש ניסן, נפתח באמירת תפילת ההלל בצוותא, ברוב עם בשירה ובזמרה ע"י כלל תלמידי הת"ת, כשבסיומו נכנסו ועלו לבמה חתני השמחה כשהם מלווים לקול צלילי שירה וזמרה בתלמידי כיתה ח' האוחזים בטלית ענק שנפרסה על החתנים הצעירים.

    הרבנים שליט"א נשאו דברי תורה ודברי ברכה חמים. הגאון הגדול הרב שרגא שטיינמן שליט"א דיבר על מעלת הזריזות במצוות, אחריו נאם הגאון הרב אברהם רובין שליט"א ראש בד"ץ מהדרין שהדגיש את הצורך בגירסא דינקותא וכמה חשוב שיש ת"ת כמו 'תפארת הרא"ם' המפאר את העיר.

    מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין שליט"א, דיבר על הכרובים המרמזים על תינוקות של בית רבן הלומדים בחברותא והם אלו שומרי ארון לוחות הברית. מפקח הת"ת הרב מוונדורוביץ' העלה על נס את מסירות הצוות החינוכי בת"ת תפארת הרא"ם וחתם בדברי ברכה חמימים.

    מקהלות הילדים 'שיר הלל' ו'פרחי הרא"ם' ליוו את האירוע בביצועים מרגשים ומיוחדים של מגוון שירים העוסקים במעלת התורה ולומדיה. הגדילה לעשות מקהלת 'שיר הלל' בשיר 'מזמור לתודה' שבוצע על ידם בהגיה חסידית אותנטית ולבוש תואם.

    במהלך האירוע, הפגינו חתני השמחה ידע נרחב וענו ברהיטות על מספר שאלות בחומש שנשאלו ע"י מחנכי כיתות ב' המסורים, הרב גבריאל אלול והרב נתנאל אברהם כשלאחר מכן נגשו בזה אחר זה בהתרגשות רבה לקבלת החומשים מידיהם של הרבנים שליט"א .

    רגעים מרטיטים היו כאשר סגן המנהל הרב מיכאל סעדה אמר בתחינה וברגש יחד עם ציבור ההורים תפילה מיוחדת של אבות על בנים.

    בהמשך, הראו חתני השמחה את כוחם באמירת משניות בע"פ באופן רהוט וקולח וגרמו להתרגשות ולקורת רוח מרובה בקרב הנוכחים כשלאחר מכן זכו לקבל מידי מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין, שי מיוחד – משניות מאירות על מסכת סוכה.

    בסיום המעמד פצחו הנוכחים בריקודי שמחה במשך שעה ארוכה לרגל המעמד המרגש כשהאבות נושאים על כתפיהם את חתני השמחה הנרגשים.

    ציבור ההורים והתלמידים כמו גם יתר האורחים יצאו בתחושת רוממות הרוח ובהודיה לבורא עולם על שהם זוכים לראות את ילדיהם בתפארתם ביום שמחתם.



    0 תגובות